veel gestelde vragen

Wat is een pre-order?

Een preorder is een bestelling van een product dat op het moment van bestellen nog niet op voorraad is. Met een preorder geven wij u extra korting en de garantie dat het product vanuit voorraad aan jou geleverd zal worden. De datum waarop het product beschikbaar is, wordt bekend gemaakt op de website van Fidgetspinners.

Welke betaalmethoden ondersteunen jullie?

Voor betalen bieden we verschillende mogelijkheden.

Betaalwijze Betaalkosten
iDEAL Gratis
Vooruitbetaling Gratis
Creditcard (achterafbetaling) Gratis
Paypal Gratis

Momenteel zijn we nog bezig met verdere uitbreiding van de betaalmethoden.

Hoe lang duurt de verzending?

Voor 17:00 besteld, volgende (werk)dag in huis.*
Let op: bij de betaalwijze ‘vooruitbetaling’ wordt de bestelling verstuurd, zodra de betaling ontvangen is.

Als (een deel van) je bestelling niet op voorraad is, dan ontvang je deze (in een aparte) levering die direct verstuurd wordt zodra dat artikel weer op voorraad is. Dit kan betekenen dat de levertijd van de artikelen die niet op voorraad zijn afwijken van de normale levertijden. Dat geldt ook voor de pre-order actie.

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met ons om dit te melden.

* besteld u op zaterdag of zondag, dan wordt de bestelling op dinsdag geleverd.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Is er iets fout gegaan met bestellen? Geen probleem, zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Je moet wel snel zijn, want dat zijn wij ook met verzenden van de artikelen.

Voor het wijzigen of annuleren van een bestelling kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

Kan ik een product retourneren?
  • Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
  • Retourneer je product door online je retour aan te melden.

Voor het retourneren van een product kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of stuur een e-mail om een retourafspraak te maken.
De kosten voor retour zenden zijn voor uw rekening.
Als die afspraak is gemaakt kan je het product (onbeschadigd en in originele verpakking) retour sturen* naar onderstaande adres:

Krulzoom 12
7324 CD Apeldoorn

Binnen 5 werkdagen na bevestiging van de ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons, dan nemen we contact met je op. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.

Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deel retour van het aankoopbedrag. Het kan voorkomen dat de verpakking van het product niet geheel in originele staat terugkomt. In dit geval doen we niet moeilijk en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.